I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 9, 2011

full house

                                         
                                 
cite pasal full house mesty ade yang taw and yang tataw kan..cerita rumah yang penuh dengan KASIH SAYANG.then dlm cerita tuh aku na jadi JI EUN . hee comell sangat dia. life dia complicated sangat tapi lastly happy ending dengan YOUNG JAE.cerita dia pown aku minat gilaa. smapi beli dvd yang ade 16 keping.haha masakk lahh tengokk.actually bkn na story pasall cerita dia tapi yang buat aku na cerita pasal terpikat sangat dekat ruma dia . ruma tuh rumah idaman aku . tataw lahh kenapa aku suka sangatt sampai jadi idaman aku.rumah tu dengan moden style and tepi pantai. tuh yang buat aku tertarikk sangatt..sayang i na rumah macam nie jugak taw hahaha :)
                                                 

No comments:

Post a Comment