I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, May 3, 2011

lepaking

oke , oke . now cerita pasal kerjaya aku time cuty 1 mei nie . kejap gila ta puas rasanya .. special thanks pada EDDY b'coz ambik aku kat bustand then bwk gi makan "ngetea" pekena goreng pisang panass , bestt weyh pisang goreng pacik tuh hehe. afta that aku teman dia pegi anta katering ayah dia .then balik ruma ambik adek aku and shila , we all lepak sg.luruss makan KERANG urmm DAP , DAP ,DAP . hehe sedapp and kenyang walaupown aku tak makan haha . oke , 2nd day pulak aku keluar dengan adek aku ingat na on MOVIE tapi tade rezeki lahh pulak . movie yg kiteorg na tengok full and dah abes tayangan hurmm . patu lepak dengan ANUWA DALY and QYME QIM nama kt FACEBOOK hahaha. dok borak dengan depa sampai kol 1 pagi . haha layan kepala kimi yang sengall ubi . then 3rd day bersama ANUWA DALY again ! haha dia ambik aku then mkn kt MCD lepak b'sama QYME QIM again and SHAMILL . borak2 sampai kol 12a.m then gerak balik . hurmm dats all laa untuk cuty kali ini . special thank to you all EDDY , ANUWA DALY , QYME QIM  SHILA , AILA (ADEK) and  SHAMIL . korang BESTT doe , next time lepak ag oke :)

No comments:

Post a Comment