I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, July 14, 2011

come again


oke , oke setelah lama senyapp menyendiri kini datang kembali untuk mengupdate mysayang saya nie . hehehe . banyak yang berlaku selama 2 bulan . pahit , manis , payau , masam suma adelaa . tapi aku tekad menerima dengan haty yang tabah sebab suma tuh dugaan hidup .hurm 1stly na say thanks to sayang saya sebab bagi saya BLACKBERRY hehe "i hargai setiap pemberian u yang" .then maknanya aku ade dua fon , oh GOD ! maintenance tinggi lahh bila dah pakai dua fon , aida jimat2 lahh wahai aida . tu cita yang manis then cita yang pahit n payau lak ialah aku terpaksa cancel trip to PERHENTIAN ISLAND ! arghh ! cancel sebab ade exam yang tak dpt dielakkan . tension sangat ! time tu 25 june mybirthday . damn ! birthday aku , aku dok soorg2 kt kl then sayang saya di perhentian . hurmm time tu tapaya ckp laa punya sedih gila babi . then sayang saya mengamuk , merajuk sbb cancel . sumpah kesian gila kat dia ."you , tade niat pown na game u yang" :( tuhan jelaa yang tahu ape aku rasa time tuh betapa sedihnya aku  :( tapi tapelaa maybe ade hikmah di semua yang terjadi . mcm org cakap kita hanya merancang , tuhan saja yang menentukan :) . hrmm then start perhentian tuh sayang saya berubah.sedih gila . dia macam dah tak tc kt aku macam dulu . dulu setiap hary balik keja otw balik ruma mesty call aku tanya khabar . now hurmm dah tade dah . aku call kadang dia pickup kadang ta pickup . text pown jarang . patu slalu na mara2 aku . hurmm sedih gilaa .tapi tapelahh aku masih mampu untuk bersabar sebab bersabar tu penting. kt kepala aku ta paya ckp laa mcm2 fkir smpai aku t'fkir yg dia ade someone gurl yang boleh gantikan aku , huh ! tapi aku think positive sbb tanak gado2 .you , i sayang kat you doh , i cannot breath without you in mylife .:)
i minta maaf atas segala kesilapan i kt you ,  i have special present want to give u but im thinking what i want to buy lol . blurrr . hehehe ky lah thats all .  i love you sayang

No comments:

Post a Comment