I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 9, 2011

love again ?

boyfriends again ? mesty ramai tanya kenapa ttbe BF baru .. haha aku bkn player tapi aku buat suma untuk diri aku jugak . ta kesa laa orang na cakap ape pown yang penting aku ta kacau life orang .do i care anything people talk about me oke. i LOVE that guy. seriously aku sayang sangatt dekat dia . tataw lahh kenapa then apa yang dia dah bagi aku makan haha. dia alwayss ade dengan aku. hary2 dtg ambik aku untuk bwk pegi mkn.dia taw gf dia kuat makan . jangan tanya kenapa aku gemukk yee , and salahkan dia if aku gemukk hehe.dia BEST and kadang2 CARING, garang pown yee jugak dia nie dia suka membebel kat aku even dia banyak bebel pown dia banyak nasihat aku. urmm kiranya dia banyak change life aku.. you, im lucky the fact im fall in love with you sayang. im always pray and hope that this relationship gonna last until marriage and seterusnya. I LOVE YOU ISHAMUDIN MUSA (nama kat fb) haha soryy you thats all

No comments:

Post a Comment