I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 9, 2011

again story from me

lama dah tak update blog nie.tetiba rasa rindu pulak..urmm ape na cite ek? oke2.start 1st now aku tengah prcticall selama 3 bln then aku baru abes prcticall kt TROPICANA medical centre..hospital private.dapat private pown boleh laa dari tak dpt langsung.aku dapat PEARL ward.hurmm nama pown NURSE mesty laa kena byk sabar.macam2 kerenah laa pesakit tuh suma.tapi bila dpt buat keja mcm nie rasa seronok pulak.ttbe rasa mcm minat then na teruskan jee jadi seorang nurse haha.best bila dpt tengok budak kecik kena inject patu nangess jerit nama mama dia.hehe comell sangat then staff kt sana suma COOL gila ta kira kaum laa..aku buat keja pown ta rasa tension macam before nie.then semalam 8hb april last day aku prcticall kat sana.rasa sedih jee bila dah abess.then rasa rindu plak kt pesakit n staff kat sana.urmm hope semua cepatt sembuh oke.jangan lupa makan ubat. hee.. :)

No comments:

Post a Comment