I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, February 10, 2011

wearing tudung

tudung ? haha mesty t'kejotkan korang kalo tengok aku ttbe BERTUDUNG ! selama nie korang tengok aku pakai t'shirt, shortpants laa apelaa bagai lagi . bila tengok aku b'tudung mesty ade yg kate dunia na kiamat ke aida pakai tudung ? haha sial korangg. patot support laa kwn ngek . haha. aku rasa SERU na b'tudung tu dah sampai ckitt tapi blom cukup sempurna untuk aku pakainya . aku still lagi NAKAL.aku tanak rosakkan image orang yang b'tudung . macam pepatah kata " nila setitik rosak sesusu belanga" haha ntah betol ke ta aku b'patah nie .bantai jelaa haha.insyaallah satu hary nanty aku akn b'tudung jugakk ., aku janji kt diri aku, aku b'tudung bila aku dah sah jadi bini org . ade jugak minat n lawa jee tengok org pakai tudung . mak pown dah tanya"bila na pakai tudung?"hehe.INSYAALLAH laa satu haty nanty oke . okelahh tu jer na cite sblom berambuss tido hee . kylah take care gudnite ! :)

aku b'tudung . komen laa yerk hehe

No comments:

Post a Comment